Support

Persoonlijke Assistentie

U rekent dagelijks op uw hardware en uw software in het beheer van uw firma. Een IT probleem komt dan ook altijd op een slecht moment. Carfac zorgt ervoor dat u bij elke moeilijkheid zo snel mogelijk geholpen wordt, zodat u meteen weer aan de slag kunt. Onze Helpdesk ondersteunt meer dan 1500 bedrijven over heel België, zowel in het Nederlands als in het Frans. We analyseren het probleem, geven onze klanten de juiste adviezen en lossen problemen snel en doeltreffend op. Bij ons komt u op de eerste plaats.

U kunt terecht op onze online frontpage voor dagelijkse informatie over nieuwe updates en wijzigingen. Zo hebt u ook steeds de meest recente informatie. Omdat wij alles in het werk stellen om onze klanten tevreden te houden, peilen we op regelmatige basis naar uw mening over onze diensten en service. Uiteraard zijn uw suggesties tussendoor ook steeds welkom!

Technische support en ondersteuning

Telefonisch

 

U kunt ons elke werkdag, behalve op feestdagen, telefonisch bereiken van 08.30 tot 12.30 u en van 13.00 tot 17.00 u.
Via ons nummer +32 (0)55 23 00 00 komt u rechtstreeks in contact met onze medewerkers die uw vraag persoonlijk behandelen.

 Via email

Hebt u zelf niet direct de tijd? Stuur ons dan gerust een e-mail op support@carfac.com. Met een duidelijke omschrijving van het probleem of de vraag, kunnen onze medewerkers snel de juiste oplossing vinden. Een printscreen is een ideaal hulpmiddel.

Teamviewer

Wanneer u een technicus aan de lijn hebt, kan die persoon vragen om uw scherm over te nemen zodat hij u rechtstreeks vanop zijn computer kan helpen. Klik hier om Teamviewer op uw computer te installeren.

Contact

AARZEL NIET OM ONS TE CONTACTEREN, WE BEKIJKEN SAMEN WAT WE VOOR U KUNNEN DOEN

Telefoon
+32 55 23 00 00
Adres
Ambachtsstraat 8 9700 Oudenaarde
E-mail
info@carfac.com

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8.30 u tot 12.30 u en van 13.00 u tot 17.00 u.